Vraag & Antwoord

Op de meest gestelde vragen vindt u hier het antwoord

Ja, dat mag. Hier zijn echter wel regels aan verbonden, zoals het afgeven van een huurdersverklaring. Deze regels staan genoemd in de splitsingsakte en soms ook in het Huishoudelijk Reglement.
Ja, dit dient u door te geven. De huurder dient ook een huurdersverklaring te tekenen. Met dit formulier geeft de huurder aan dat men bekend is met de regels van de VvE, die genoemd staan in de splitsingsakte en het Huishoudelijk Reglement.
Nee, dat is niet nodig. Dit zal namelijk de notaris voor u doen. De notaris zal tevens vragen hoe hoog het reservefonds is, wat de servicekosten van de woning bedragen en of er een achterstand in betaling is.
Nee, dat is niet nodig. Zodra u gaat verhuizen zullen wij automatisch de automatische incasso stopzetten. U hoeft dit dus niet meer door te geven.
Elke nieuwe eigenaar krijgt van ons een welkomstbrief. In deze brief wordt verteld wat de servicekosten zijn. Tevens worden de inlogcodes van het internetportaal Æ-net gezonden, zodat de nieuwe eigenaar direct toegang heeft tot alle gegevens van de VvE, zoals de splitsingsakte, het huishoudelijk reglement, notulen, jaarrekeningen, begrotingen en ga zo maar door.
Dit scheelt per VvE. In de welkomstbrief die u ontvangen leest u hoe dit voor uw VvE geregeld is. Normaal gesproken zal Ævego zorgen voor een naamplaatje bij het bellenplateau. In de welkomstbrief die u ontvangt staat vermeld hoe u naam op het naamplaatje komt. U kunt dan binnen 1 week aangeven als u de naam anders wilt hebben. Dit kaartje wordt dan opgestuurd naar de technische commissie, die het plaatje voor u zal plaatsen.